E-kaupluse müügitingimused
1. Müügitingimuste kehtivus
Müügitingimused kehtivad javer.ee (omanik Marino OÜ) veebikaubamaja klientide (edaspidi Klient) ja Marino OÜ (edaspidi Marino) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Marino veebikaubamajast toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid. Marino jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Marino veebilehel.
2. Hinnad
E-poes müüdavate toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%
3. Tellimuse vormistamine
Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile. Ostukorvis olevate toodete koguseid on võimalik muuta, kirjutades koguse lahtrisse soovitud toodete arvu. Tooteid saate ostukorvist eemaldada vajutades samal real asuvale ristile.
Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule „mine kassasse“. Kui olete juba Marino veebikaubamaja registreeritud kasutaja, siis logige kontole sisse. Kui tellite tooteid esimest korda, siis täitke väljad.
Makse sooritamiseks valige tellimuse vormistamise leheküljel endale meelepärane makseviis. Toodete eest saate tasuda internetipanga kaudu. (Swedbank, AS SEB Pank ja Danske Bank A/S Eesti filiaali pangalinkide kaudu). Krediitkaardiga (Visa või MasterCard)
Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse teie e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata „Minu konto“ ikooni alt.
4. Müügilepingu jõustumine
Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „tellin ja tasun”.
Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Marino OÜ arveldusarvele.
5. Tarbija õigused
Tarbija saab ostetud kauba või teenuse lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele. Tarbija võib kaebuse esitada toote või teenuse kohta, mis ei vasta lepingutingimustele 2 aasta jooksul OÜ-le MARINO mis tahes vormis elektronposti aadressile info@javer.ee
Kui tarbija ei ole nõus kaupleja pakutud lahendusega, võib ta esitada avalduse vaidluse lahendamiseks vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusele, kelleks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon (Pronksi tn 12 Tallinn 10117, telefon 6201707, info@tarbijakaitseamet.ee).
6. Vastutus
Marino ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7. Vääramatu jõud
Marino OÜ ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Marino ei saanud mõjutada või ette näha.
8. Isikuandmete kaitse ja turvalisus
Teie turvalisuse tagamine on Marino OÜ jaoks oluline.
Konfidentsiaalsuse kokkulepe info kohta, milliseid kasutaja andmeid on võimalik veebilehel viibimise ajal saada ja kuidas neid kasutatakse.
Teie personaalset infot väljastab Marino OÜ ainult oma agentidele või kulleritele, kes on kohustatud kasutama seda seaduslikul viisil vastavalt konfidetsiaalsus kokkuleppele teile kauba kättetoimetamiseks. Lisaks võib Marino OÜ edastada teie isiklikku infot vastavatele instansidele kehtiva seadusandluse kohaselt kohtu- või muude menetluste korral, samuti seadusest tulenevalt Marino OÜ õiguste kaitseks.
Teie andmete turvalisuse tagamiseks rakendab Marino OÜ kõiki võimalikke tehnilisi ja muid meetmeid, et kaitsta Teie isiklikku info kadumist, kuritarvitamist ja muul viisil ebaseaduslikult kasutamist. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSLi, MasterCard SecureCode, Verified by Visa krüpteeritud andmevahetust, kaupmees sisestatud kaardi andmeid ei näe.
www.javer.ee e-poest ostetud toodetele kehtib 14-päevane tagastamisõigus. 14-päeva tähtaeg algab kauba SmartPOSTi, Omniva pakiautomaadi või postkontorisse saabumise teate kättesaamisest.
9. Tagastamine
Kui Te olete kauba kätte saanud, kuid soovite seda tagastada, siis tuleb selleks esitada kiri aadressile info@javer.ee milles on ära toodud:
- Tagastamisele kuuluv toode (nimetus, suurus, värv jms)
- Tellimuse number
- Teie nimi ja kontaktandmed
Peale seda pange pakki vabas vormis kiri, mis sisaldab järgmist informatsiooni:
- Nimi ja tellimuse number
- Raha tagastuse soovi korral pangakonto nr
- Vahetuse soovi korral suurus ja värv, mida soovite asemele saada
Pakki ootame tagasi:
- Pärnu Post Artur 2 Omniva postiautomaati või Pärnu Keskuse Smartposti või DPD pakiautomaati
- Nimele: Jaanus Siller +372 5663 2005
Kui tegemist ei ole praagiga, siis tasub ostja tagastuse postikulud. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud, kahjustunud ega kandmisjälgedega, see peab olema originaalpakendis. Palume avada tootepakend ettevaatlikult seda kahjustamata.
14-päevane taganemisõigus ei kehti:
- kui toode on olnud kasutusel
Kaup tuleb tagastada avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et olete 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest kauba üle andnud logistikafirmale (sisestanud pakiautomaati) või viinud postkontorisse.
Kui kauba kättesaamisel selgub, et Te ei ole saanud tellitud toodet, kaup ei vasta e-poes olevale kirjeldusele või tootel ilmneb viga, siis ei pea Te tegema taganemisavaldust 14 päeva jooksul, vaid võite kasutada seadusest tulenevat pretensiooni esitamise õigust. Pretensiooni saate saata aadressile info@javer.ee