Korduma Kippunud Küsimused

Tellimine & maksmine

Kas tellimiseks peab end kasutajaks registreerima?
Ei pea, tellimuse saab sooritada ka külalisena.

Kas e-poe hinnad kehtivad kaupluses?
Jah, meie laos kehtivad samad hinnad.

Kas kõik e-poe tooted on Eestis laos kohe olemas?
Jah, kogu kaup on laos olemas.

Kui soovin arve tasuda teise inimese arvelduskonto kaudu, siis kuidas peaksin käituma?
Sellisel juhul lisage tellimuse esitaja nimi või tellimuse number selgitusse.

 

Kohaletoimetamine

Mis maksab kohaletoimetamine?
Kohaletoimetamise hind lisandub, e-poes vastavalt Teie poolt valitud pakifirmale.

Kui kiiresti jõuavad e-poest ostetud kaubad kohale?
Kõik müüdavad kaubad on kohe olemas ja postitatakse hiljemalt 5 tööpäeva jooksul.

Vahetamine ja tagastamine

Kuidas saan oma tellimuse tagastada?
Kui tellitud kaup on Sinuni jõudnud, kuid avastad, et see Sulle mingil põhjusel siiski ei sobi või on tegemist praagiga, on Sul täielik õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamise päevast kaup meile tagastada. Selleks ei ole Sul tarvis muud teha, kui vaid anda meile oma soovist teada e-kirja teel aadressil info@javer.ee või telefonil +372 5663 2005.

NB! Kui tellitud kaup mingil põhjusel ei sobi, siis jäävad postikulud ostja kanda.

Kuidas ma oma välja valitud toote vahetan teise vastu?
Kui te ei ole rahul toote värviga või suurusega, saate selle välja vahetada teise toote vastu.
Tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluv Toode ei tohi omada kasutamise märke.
Rohkem detaile tagastuse kohta.

NB! Kui tellitud kaup mingil põhjusel ei sobi, siis jäävad postikulud ostja kanda.

Ma vahetasin toote välja. Millal ma oma uue toote kätte saan?
Toote väljavahetamine võib võtta aega kuni 5 -7 päeva. Uued tooted pannakse teele kohe peale seda, kui tagastatud toode on üle kontrollitud.

Millal saan tagastatud kauba eest raha tagasi?
Tagastame Teile tellimuse eest tasutud raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast kauba kätte saamist ja üle kontrollimist.